Search results
Search results 1-20 of 532.
En wat moeten we allemaal vertellen dan?
Quoted from "legionairtje" Quoted from "Victor" Jullie zijn allemaal gewoon zwaar jaloers we heten niet allemaal victor :p Klopt ik ben jaloers, ik wou dat ik zoveel geld en meisjes had op die leeftijd
Hoe kan dat nou, meisjes zingen op andere hoogtes dan heren dus zal de zang nooit het zelfde klinken.
Jullie zijn allemaal gewoon zwaar jaloers
Vinden jullie justin bierber niet geweldig dan?
/me knuffelt Steffie terug Ondanks dat je me naam verkeerd spelt ben je toch lief
Quoted from "Ridder" Quoted from "Victor" wat de laatste woord is ben ik ook nog niet helemaal achter maar ik heb wel een vermoeden wat het moet zijn http://nl.wikipedia.org/wiki/Leet <-- voor de mensen die het een soort geheimtaal vinden Had ik net wat leuks bedacht wat redelijk over eenkwam met Noma, (ook qua oudheid van die band), zijn er nog andere antwoorden Nou nu met antwoorden victors: A=4 e=3 L= 1 – 7 0=o S=5, 2 t=7 z=2 1f u c4n r34d th15 u r34lly n33d t0 g37 l41d Lf u c4n re4d thls u ...
wat de laatste woord is ben ik ook nog niet helemaal achter maar ik heb wel een vermoeden wat het moet zijn http://nl.wikipedia.org/wiki/Leet <-- voor de mensen die het een soort geheimtaal vinden
Welkom terug legonogwattes
Quoted from "Veronica" Ik zou willen dat ik me de moeite had bespaard. Wat een tegenvaller, zeg. Je zou toch verwachten dat het gezellig is op de chat ....... hmmmm Na vijf keer inloggen (op verschillende tijden en dagen, ik dacht dat het daaraan kon liggen), heb ik de pijp maar aan Maarten gegeven. De vriendelijkheid droop nou niet bepaald van m'n scherm af. Iemand begroeten schijnt tegenwoordig al niet meer normaal te zijn. En een antwoord op je vraag kun je rustig vergeten. Eigenlijk wordt e...
27 al.... Dat is bijna 30 :p
Tnx knuffelbare beertje van me! :X
Tnx allemaal Nu kan de echte banhamer gaan vallen :p
Dit is correct maar er is een uitzondering, als er oorlog tussen de twee ally's zijn waar de spelers in kwestie in zitten vervallen de bashing regels voor hun.
Quoted from "frankh99" Mijn SModje @ Tanoth *knuffelt. Veel plezier met modden hier, waarschijnlijk zal één sectie hier de totale acitiviteit @ tanoth board wel overtrefffen. Dat is ook niet zo moeilijk
/me knuffelt Welp Welkom!
als je vertaler voor Gameforge wilt worden kun je een sollicitatie inzenden naar jobs@gameforge.de