Search results
Search results 1-20 of 737.
1 probleempje. alle hoge spelers hebben in elke stad een max lvl bank weet je hoeveel goud dat dan geeft. alle hoge spelers kunnen alles kopen dus de prijs van alle goederen gaat omhoog. kleine spelers kunnen dan niks meer kopen omdat ze het geld niet hebben.. 1/10
ik vind dat draaiende ding link boven aan (waar je ambrosa dinge kkan kopen) erg irritant is er geen manier om dat weg te krijgen?
dan zie ik er nog niks in. ook al moet je 7 steden af gaan je bent toch zo klaar. zelf voor slome computers gaat dat nog. en als je wilt weten in weke stad je nog wetenschappers hebt ga je gewoon naar goud overzicht. nog steeds 1.
je wilt dus ikariam+? dit dus: (1 avan de dinge) Overzicht onderzoek Met het onderzoek overzicht kan je kennis omzetten in macht! Volledig overzicht van alle kosten! * Observeer alle academie levels en toegewezen onderzoekers in al je steden! * Kostenberekening voor alle onderzoekers! * Directe link naar alle academies! je kan van 1 pagina naar elke academie. je kan op 1 pagina zien hoeveel wetenschappers er aan het werk zijn. volgens mij bestaat dit dus al? ikaraim+ heeft nog meer kijk maar zel...
ik kijk niet naar het cpu gebruik maar als ik mijn computer net heb opgestart en ik start Firefox op is hij vreselijk traag. als ik mijn computer gewoon aanlaat en ik ga even weg dan kan ik wel gewoon firefox opstarten zonder dat hij traag is. is er geen mogelijkheid om in te loggen via de oude pagina.?
fullscreenoptie echt niet 1 gebouw upgrade duurt zo 12uur wat heeft het dan voor een zin om in fullscreen te spelen ik start internet op log in verscheep wat goederen en log weer uit. af en toe een gebouw omhoog. meer bouwplekken zijn al voorgesteld en vaak afgewezen. lees maar oudere topic dan lees je waarom.
bhoedha is dood en mag niet eens stemme
ik kwam dit tegen. ik wil geen google antwoord!!! Drie landen Zoek drie Europese landen aan de hand van volgende cryptische informatie: "Wilfried" bevat alle "landen" van Europa op drie na.
spam spam spam spam spam spammerde spam spam spam spam spam spam spam spammerde spam spam spam spam spam spam spam spammerde spam spam spam spam spam spam spam spammerde spam spam spam spam spam spam spam spammerde spam spam spam spam spam spam spam spammerde spam spam spam spam spam spam spam spammerde spam spam als je er lang overnadenkt is spam best een raar woord
sorry dat ik er niet was/ moest mee winkelen. daarna heb ik nog even bij m'n oma gezeten. en toen hebben ff ergens wat gegeten. ben er nu net weer.
niemand heeft ngo gestemd. als het nog kan stem ik op grim. waarom de ww zijn nu dood en we weten dus zeker dat niemand die nu nog in levenis een ww is. die dood zijn kunnen weer ww worden. en grim heeft een nieuwe rol en dat kan dus ww zijn. ik stem dus nu op iedereen die vanaf nu het spel weer betreed.
Jan12345 - 2 verder nog geen stemmen dan stem ik ook op jou.
ik mocht alleen iemand aanwijzen die iemand gaat vermoorden ik weet wie hij gaat vermoordne. maar als hij het niet doet. doe ik het wel. morgen tijdens het stemmen.
Quoted from "chim1aap" en met een welgemikt is rob weer neer. o ja? vorlgens mij kan ik tohc niet dood deze nacht.
als ik om 8uur op school moet zijn sta ik niet zo vroeg op. 7.15 bed uit 7.30 op de fiets ben benieuwt of ik dat volgend school jaar ook red. dan moet ik verder fietse maar denk dat het wel lukt kan ook later beginne
jaa ik doe weer mee dood aan bhoedda door jou aanzet ging ik dood :O
waarom niet. ik zit ook gemiddeld 30 uur per week op school te werken en ik ben 15 en bhoedda krijg ook nog betaald zou niet weten wrm dat niet mag