Monday, September 6th 2010, 9:06am UTC+2

You are not logged in.

• Login
  • Register

Search results

Search results 1-20 of 837.

Wednesday, August 25th 2010, 11:38pm

Author: kvangelo

Veranderingen in het Team

Na een hele lange periode hard gewerkt te hebben als GO op ikariam.nl, is er vandaag een punt gezet achter het GO-schap van ietje. Met pijn in het hart nemen wij afscheid van de einge echte 'Queen of Delta'. Het ga je goed IRL ietje en bedankt voor de leuke tijd die je hier bij ons was.

Tuesday, August 24th 2010, 9:11pm

~~~ Ikariam.nl zoekt nieuwe GO's ~~~

*bump* We zijn nog steeds op zoek naar enkele dames en heren die ons Game team willen versterken....

Tuesday, August 24th 2010, 1:45am

Nieuwe startpagina

Deze zou woensdag moeten verschijnen op ikariam.nl

Monday, August 23rd 2010, 10:54pm

het spel stokt geeft rare schermen en is traag en niet compleet zelfs witte schermen

Quoted from "swaert" Nou daar word ik niet blij van.... ik ben noodgedwongen in v-mode gegaan omdat het spel niet werkte.....m.a.w. ik vind dit geen gewone v-mode als 'jan en alleman'! groet Swaert Ook GF heeft je niet in v-mode gedwongen, dus kunnen wij daar helaas niets aan veranderen. Je zal je beklag moeten doen bij je provider. Quoted from "herske" Quoted from "MPA" Alle servers. Alle pc's.. Ik heb Telfort mobiel, kpn mobiel en Ziggo vast.. Als ze het wel even doen dan kan ik wat wijn verz...

Monday, August 23rd 2010, 2:33pm

Trage servers

Wij kregen de melding van enkele spelers dat er trage servers zouden zijn. Persoonlijk had ik er geen last van en de reden die GF opgeeft is daar meteen ook de verklaring van. Het probleem zit bij de provider. Daar zijn problemen met de routing naar de getroffen servers. Vanuit GF kan daar niets aan verholpen worden. Het probleem stelt zich (tot nu toe) enkel in Nederland en Oostenrijk.

Monday, August 23rd 2010, 2:31pm

het spel stokt geeft rare schermen en is traag en niet compleet zelfs witte schermen

Het probleem zit bij de provider. Daar zijn problemen met de routing naar de getroffen servers. Vanuit GF kan daar niets aan verholpen worden. Het probleem stelt zich (tot nu toe) enkel in Nederland en Oostenrijk.

Sunday, August 22nd 2010, 11:26pm

handel

Deze discussie is al vele malen gevoerd, met steeds hetzelfde antwoord. Het heeft geen zin om aan ons een vast bedrag te vragen. De spelregel is duidelijk genoeg wat betreft de te hanteren prijzen. Gebruik de zoekfunctie van het forum on de antwoorden te vinden of stuur mij een BOARD pm/mail/IRC pm/ticket.

Saturday, August 21st 2010, 12:47pm

de pagina's komen gewoom niet og geven een foutmelding

De template staat er niet voor niks he Hier kunnen wij eigenlijk niets mee. Gewoon zeggen dat de server traag is, helpt ons geen enkele stap vooruit. Geef de informatie die gevraagd wordt in de template, zodat er naar een oorzaak kan gekeken worden.

Tuesday, August 17th 2010, 11:01pm

Chronus heeft ons verlaten als lid van het Game team. Chronus zal wel in het team actief lid blijven als IRC-support

Tuesday, August 17th 2010, 9:52pm

Changelog v0.4.0

Deze versie wordt morgen gestart op de testserver.

Tuesday, August 17th 2010, 1:25pm

Changelog v0.4.0

Quoted from "NRJ" Feature - New building Dump: The new building will be available as soon as the corresponding research has been completed. The dump contains 4 times the capacity of a warehouse, but is not protected from theft. The introduction of the dump will reduce the number of buildable warehouses to 4 again. There is a 'special summer offer', meaning that when you have researched the dump you can turn one warehouse per town into a dump (warehouse level / 4).Feature - To get a better overv...

Tuesday, August 17th 2010, 12:29pm

Kvangelo ~ meer views en posts dan eccy ~ wooohooo !!

Maar de buurmeisjes sta ik graag met raad en daad bij hoor

Tuesday, August 17th 2010, 12:45am

Quoted from "rugbyrulzzz" kwart voor drie snachts drummen... zullen de buren leuk vinden /me zet zich schrap om de buurmeisjes te woord te staan wanneer ze komen klagen

Tuesday, August 17th 2010, 12:41am

Helaas heeft DJBartezz ons alweer verlaten. Veel succes IRL verder !

Tuesday, August 17th 2010, 12:39am

MaikelTjo is vanaf vandaag Full-GO Proficiat MaikelTjo !!

Monday, August 9th 2010, 11:18pm

Update !!

De nieuwe opslagplaats zal 0% bescherming bieden.

Sunday, August 8th 2010, 10:36pm

Discussietopic 0.3.5

Aanpassingen op de NL servers lopen niet noodzakelijk samen met aanpassingen op .org, .de, .com, ...... Als deze vermelding nodig waren, dan hadden we ze heus wel gepost

Sunday, August 8th 2010, 10:02pm

Info over toekomstige versies !!

Quoted from "NRJ" A few informations about what is going to happen in the next versions... ... focusing on the changes to current features (Versions 0.4.0, 0.4.1, 0.4.2) : * Warehouse capacity : A new building will be added, which will have the capacity of 4 warehouses, saving some building room for high level players. In order to be able to develop this new building, there will the option of transforming one warehouse per city into this new building with equal storage capacity * Wonder redesig...

Thursday, August 5th 2010, 11:39pm

Quoted from "Noma" Quoted from "kvangelo" Quoted from "Beertje-" Quoted from "kvangelo" /me rent weg met het bier vooraleer dat ook nog aan noma spammers gegeven wordt Delen met mij? Aangezien je hier spamt : /me geeft Beertje een lekker frisse Palm Quoted from "Noma" /me deelt bier uit aan alle spammers die naar mijn topic komen Wat ga je ze geven ? Heineken, Grolsch, ... /me geeft de andere Fanta's ook mee met Noma Lieve schat... Ik ben een Limburgse! Je moet toch langzamerhand wel weten dat ...