Search results
Search results 1-20 of 462.
The first CerynFan chan is online #CerynFan
Ceryn why do you hate Ceryn? And do you want to be friends with me A)
*knipperdeknip* Denk er voortaan even aan wat je waar post, denk niet dat dit thuishoort op een openbaar forum, +1 warn. ~ikke715
Quoted from "Steffie" /me geeft Viktor een koekje klinkt gewoon logischer sorry vikky niet waar:O met een C is veel leuker als met een K
Quoted from "legolasignome" Bah , ik haat die spel .. Sorry hoor is nog altijd DAT spel
Quoted from "Chronus" Die is niet moeilijk hoor gewoon lang genoeg alleen zijn en t lukt je zo mij lukt het niet wat is laid?:p
4e stad eindelijk en corruptie vrij:p
verkeerde server? probeer irc.ogamenet.net Kun je misschien de melding geven die mIRC geeft?
Quoted from "legionairtje" Quoted from "Ynnad10" Quoted from "legionairtje" spreek hem niet aan voor legio of lego ofzo, dat ik namelijk mijn bijnaam, en zo heer ik op irc en ik hoef vergeleken te worden met hem 0o jij bent anders nog erger als hem >_> ik kan heel erg irritant op irc gaan doen ynnad10 als je nog een keer zo'n opmerking te maken <_< :o stouterd klopte het eigenlijk wat Lady_Hawk of zoiets in dat fan clubje van legonogwattes zei?:p
20 bootjes vandaag er 6 bij gekocht
Quoted from "legionairtje" spreek hem niet aan voor legio of lego ofzo, dat ik namelijk mijn bijnaam, en zo heer ik op irc en ik hoef vergeleken te worden met hem 0o jij bent anders nog erger als hem >_>
Aah mijn lievelingsalliantie in epsilon Alleen jammer dat ik graag konijnen afschiet
Quoted from "Steffie" maar ben ik eng geweest tegen jou Ynnad10? Ummh nee:p Ben je knuffelbaar?:p /me knuft Steffie want de andere Vrouwelijke teamlers zijn dat niet
hoe?:p weet al wie het was het was GK
1 Demise 2 Adwin 3 Chaotica
3steden nummer 4 wordt dinsdag verwacht:p