Search results
Search results 1-20 of 857.
De GO's Victor en Beertje zijn met ingang van vandaag geen GO meer.
Er zijn voldoende manieren om weer aan goud te geraken. Met het verkopen of verhuren van handelsschepen ga je jezelf ook vast zetten op een bepaald moment. Je hebt deze schepen nodig om goederen en manschappen te versturen. Beter nadenken vooraleer 'en masse' handelsschepen aan te kopen zou een betere strategie zijn.
Dit zou dan de '5 berichten per minuut' gaan uitschakelen en dat staat er wel met een reden. Daarom :
Je kan de exacte hoeveelheid reeds ingeven in het invulvakje, ik zie het nut er niet van in.
Je kan bij elk gebouw dat je opbouwt, zien wat de kosten zijn voor het volgende level. Ook kan je die dingen ook opzoeken in de help of wikikariam. Ook mede doordat de kostprijzen afhankelijk zijn van welke andere gebouwen je hebt in stad en welke onderzoeken je reeds gedaan hebt, is dit niet zo'n heel goed idee. De meeste prijzen worden eigenlijk het meeste van de tijd aagepast.
Toch nog iemand die een beetje met me mee leeft ....
Het zal een bont allegaartje worden daar boven in, rood als je zelf aangevallen wordt, blauw als een alli lid aangevallen wordt, groen als een allilid een aanval doet, paars wanneer een aliantie lid verliest, blauw met witte stippen als een alliantie lid een gevecht wint, ..... Ik geef dit idee weinig kans op slagen
Dit is een display bug en daar wordt reeds aan gewerkt
Dat kan nu al door de GO aan te spreken en de afspraken vooraf mede te delen. Na goedkeuring van de Go kan dan de buit achteraf verdeeld worden zoals afgesproken.
De Battle engine en de verschillen in troepen bepalen de gevechten als een wezenlijk onderdeel van het spel.
De battle engine is nog in volle aanbouw. Muren eruit halen is voorlopig nog geen optie. Ze bestaan met een reden en die reden gaat men niet zomaar overboord gooien.
Al meerdere malen besproken en afgekeurd
Het zeegevecht wordt herbekeken in 1 van de komende versies
Werd voorgesteld, maar afgewezen
Hier wordt aan gedacht. Men is er nog niet uit of men het ook daadwerkelijk zal gaan ontwikkelen, maar er wordt al wel over gepraat binnen GF
Zou de servers te veel belasten
Ikariam zal nooit een louter vechtspel worden, dus op elk moment aangevallen kunnen worden is geen optie
Ideeën die niet voldoende uitgewerkt zijn worden niet in overweging genomen
Idee voor banken werd al meerdere malen niet weerhouden door GF
Ik ga niet alle reacties hier lezen, maar ben wel van oordeel dat na een paar reacties gelezen te hebben dat deze discussie een beetje uit de hand aan het lopen is. En ik zou het niet graag sluiten, bij deze dus een waarschuwing. Ik zal aan je vraag voldoen ladyhawk en zal vanavond nog de openstaande ideeën gaan beantwoorden en van commentaar voorzien. Of je het leuk zal vinden is nog wat anders. Ik kan je wel verzekeren dat 'ten gepasten tijde' het voorstel gedeelte van het forum doorlezen word...